slängde ihop en H&m-outfit


Allt förutom nagellacket och skorna är från h&m.

Jag vill hitta massa fina kläder som jag ska lägga mina pengar på och sedan bosätta i min garderob som behöver nya vänner... Idag har jag umgåtts med min mamma hela dagen, först åkte vi till stranden och gick ut och gick i ca 40 minuter i det underbara vårvädret och sen drog vi ut och åkte massa så jag kunde övningsköra lite. Vi åkte först till ett ställe i Halmstad som vi ville äta på men det var stängt så vi drog och skulle kolla på eurostop, men gud så tråkigt där var. Vi gick in och kollade i h&m. Men jag hittade ingenting där så drog vi till flygstaden (eller vad det heter?) och då gick vi in på skopunkten. Vi hittade skor och blev nöjda som tusan och då satte vi oss i bilen igen. Jag h ar kört så himla mycket idag och jag är nöjd med massa grejer som jag gjorde och provade på.

På vägen hem svängde jag av på motorvägen och tog åstadrakan hem till min moster och kusiner, vi stannade och snackade lite och sen åkte vi och handlade och sen åkte hem. Kim och Malou kom på kvällsmat och det är så skönt att bara ha en kväll hemma.

Nu ska jag mysa framför tvn och kanske gå och lägga mig strax så jag är utvilad tills en fullsatt dag imorgon, sover ensam inatt. Ganska skönt...

godnatt alla goda människor så hörs vi imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0