nu ska vi fira en av världens bästa storebröder Tobias!

som fyller 21 idag, grattis grattis grattis. Tusen grattis. <3

Vaknade i morse och satte mig med teoriböckerna direkt, sen cyklade jag till tröingeberg och chillade lite med Alexandra. Vi pluggade, lagade mat, snackade om massa saker och sen spelade jag sims3 och hon nått hästspel, haha hon är så rolig den gositjejen. Världens bästa vän.

Vid femtiden cyklade jag hem och nu sitter jag här på mitt rum och ska sätta på ett avsnitt andra avenyn innan "gästerna" kommer. Det bakas förfullt i köker och jag går och smaskar på melon och vindruvor, underbart! Jag längtar till sommaren då man chillar på stranden med massa frukter och gott. ja drömma sig bort för en stund kan man göra utan några som helst problem.

Om exakt en månad fyller jag arton!!!! WOHOOOOOOO


Sliten tjej idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0