Nerbäddad

Nu ligger jag nerbäddad i min säng med massor av kläder och täcken, jag fryser som bara den.
Har en fet godispåse, en cola och en påse chips jämte mig. Mamma köpte chips med 50 "less fat" undra om hon tycker jag börjar bli fet? Haha. Imorgon på morgonen ska jag dra till gymmet och göra mig av med alla onyttigheter jag stoppat i mig.

Jag spenderade min kväll igår i varberg, dock mådde jag inte alls bra. Hade ont i magen och migrän så vi stannade hemma och kollade på film och myste bara istället för att dra ut och träffa kompisar. Men det var skönt för jag var så himla trött. Jag somnade vid halv elva, haha! Och i morse vaknade jag 8. Försökte väcka älskling men det gick inte, suck.
Tog tåget hem vid 12.24, pratade med mormor i telefon på hemresan och sen när jag kom hem käkade jag snabbt och sedan fixade mig lite och gav mig iväg till jobbet där jag befann mig fram till 20.15 och sen körde jag och mamma ut till Ljungby till min mormor och morfar där även Kim och Malou var. Vi käkade och snackade och nu är vi hemma igen. Gott med en slappehelg, det kände jag att jag verkligen behövde.

Imorgon ska jag träna, köra, chilla, plugga teori och träffa finaste pojkvännen i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0