Imorgon är det fest!

Nu blir det mycket festande känns det som. Förra fredagen var det artonsårsfest för Filippa, och imorgon är det gymnasiefest på grand och lördag har erik artonårsfest och nästa helg en till för Kasper :)

Hoppas det blir roligt imorgon. För jag känner att det kan vara kul att träffa massa gott folk och slå klackarna i taket.

Idag har jag vart i skolan och sen drog jag till bilskolan och pluggade teori, det gick faktiskt bätte än förväntat. Får se om jag hinner lite imorgon med, fast tror dock det är risk ettan där så vet inte riktigt om jag kan, men men det löser sig :) Annars kör jag fullbokat med teori och körning nästa vecka!

Nu kommer alexandra med en grej som jag ska ha på mig imorgon, awesome! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0