Hejpåer :)

Oj nu tänker jag på han som gör en kurs i photoshop. "hej på er" Blä..

Har nyss kommit hem, har spenderat min kväll i skolan med tacos, film och massa mys och inte minst varm oboy! Wei. Filmen vet jag inte vad den hette men den var faktiskt bra.

Efter skolan idag gick jag till jr och satte mig och pluggade i två timmar, gick framåt och sen gick jag hem och åt med mamma och sen åkte vi ut och körde lite. Drog till expert och köpte en hdmislapp med till mammas dator och sen hem. Vi gick ner till hemmakväll och hyrde fem filmer, underbart. Jag älskar film. Men the notebook fanns fortfarande inte inne, skit också. Alexandra kom dit och sen drog vi hem och chillade at my place, haha. Senare kom även Emilia. Mysigt.

Sen gick jag till skolan och nu är jag hemma och har vart på ica och köpt godis och te till mig och min älskade pojkvän som kommer om ca 15 minuter med tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0