Hej alla glada

Nu sitter jag i fajans i Alexandras säng medans hon är nere och äter. Jag var inte så hungrig så stannade här istället.

Min kväll igår spenderades i sängen framför andra avenyn, låg och kollade i typ tre timmar och jag kunde inte sluta kolla men sen somnade jag och vaknade av att A smsade och sa att han var utanför. Vi somnade direkt och imorse gick jag hemifrån 07.15 för att gå till bilskolan. Hade körlektion 7.30 och efter en timma tillbaka i bilskolan och då satt jag kvar där och pluggade i en timma och sen gick jag till skolan.

Hade svenskalektion, och sedan mattelektion och efter det gick jag hem och åt lunch med mamma sen tillbaka till skolan för att ha bild i tre timmar. Sen vid tretiden gick jag tillbaka till bilskolan och satte mig och pluggade och efter en timma kom Alexandra dit. Vid halv fem drog vi till ica och sen hem till henne och ja, nu sitter jag här. Lyssnar på Kate Voegele. Sådan underbar röst hon har.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0