Fullt med snö.. VAFAN!


Nu är jag äntligen hemma, denna dagen har vart lång. Började 8.30 och då gick bussen till kattegattshallen och det var dags för idrott. Alexandra, Ida och Ajsela hade lektion, den var rolig! Sen åkte vi bussen tillbaka in till stan, jag sprang hem och åt och duschade och sen direkt iväg till bilskolan. Dags för körlektion, den gick superbra idag och jag känner mig nöjd. Går bara bättre och bättre.

Sen drog jag till skolan och hade först Engelska och sedan Svenska. Vår klass vann någon Engelska"tävling" idag, heja oss. Vi är nog bäst eller något. Haha, jaja. Efter skolan sprang jag hem och pluggade teori sen gick jag och mamma till Kim. Vi åkte till jysk och hämtade en tvbänk som mamma hade beställt och sen ut och övningskörde lite och hämtade upp Alexandra och körde lite till och sen spenderade jag några timmar tillsammans med några kompisar i Tröingeberg, trevligt! Sen kom mamma och det är massa snö ute. What!


Ikväll ska jag lägga mig tidigt för imorgon ger vi oss av 06.45 från Falkenberg för är det dags för halkbanan, dö!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0