Tyler Ward

-breakeven


Hejsan, idag är en dålig dag. Jag sitter hemma, nyduschad och har kollat tre avsnitt gossip. Har ätit middag med mamma och nu ska jag fixa mig lite smått för att spendera dagen med några som bryr sig om mig...

Skolan började med årets första svenskalektion, den var bra. Vi övade på att prata inför klassen som är väldigt jobbigt för många. Varför är det så jobbigt. Jag tycker själv det är jobbigt, men alltså man känner de i sin klass och kan prata med de hur mycket som helst förutom när man väl ska.. Hmm, det är en konstig grej. Kanske är man rädd för att göra bort sig, ne inte vet jag faktiskt.

Sen var det matte, jag gick efter halva. Jag fick nog, så sprang hem. Grät ut i mammas famn och pratade länge igenom allt och n u förstår hon vad jag verklgen känner och menar. Lite senare kom min pojkvän och plingade på dörren. Kom in och tröstade mig, tack för du finns Albin, verkligen... TACK!
Han gick igen, för var tvungen att gå på bildlektionen, jag stannade kvar hemma. Nu har jag målat mina naglar och sitter och lyssnar på min nya spellista "when the children cry". Den är go att lyssna på när man är ledsen och mår dåligt. Daniella smsade och vi skulle egentligen träffats nu men hon var tvungen att dra på bilskolan så vi ska träffas på torsdag istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0