Semlor. <3

 
Sitter i soffan och dricker te, äter semla och pratar i telefon med Julia och samt kollar efter olika kennlar till franska bulldogar.


Hejsan, jag har haft en bra dag. Skolan gick bra, kultur och idéhistorian brukar inte vara så rolig men stod ut, sen hade vi matte och engelska, det var kul. Tycker faktiskt om de lektionerna :).

Alexandra, Emilia och Carina kom och hälsade på. Och sen efter skolan gick jag och Nathalie hem till Sara där alla tjejerna befann sig. Det blev massa behövligt snack och vi kom fram till att vi ska ta vara på varandra på ett bättre sätt.
Sen gick jag hem, åt och sen la jag mig i soffan och kollade på två och ett halvt avsnitt gossip girl. Efter det halva sista jag såg somnade jag, oups. Sen väckte mamma mig och sa att vi skulle till Tobbe, så jag övningskörde dit oc va där en stund och sen körde jag hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0