så himla ont i min mage idag igen...

Jag står inte ut längre, min mage värker och värker. Usch...

Idag har vi vart i Göteborg på hundmässan. Ett härligt gäng, som man inte kan annat än att trivas med. Underbart.
Vi har sett massa coola och söta grejer, alla sorters hundraser som visades upp på en parad, en tävling, och det bästa av allt vi såg var en teater som elva hundar var med på. De spelade snövit och de sju små dvärjarna. Det var så sjukt bra, jag fattar inte hur hundar kan göra något sånt.. Shiit!!!!!

När vi kom dit mötte Albins mamma Leena upp oss men hon hade redan vart dr i några timmar så hon stack efter ett litet tag. Och efter fyra timmar var vi nöjda. Så vi stack hem.. Gick till stantons och käkade, blev en go sallad för min del. Sen gick vi hem och gav oss iväg till Tobbe och Becca, jag körde för första gången i såhär mycket snö, haha.. Någon gång ska vara den första. Det gick hur bra som helst, vi åkte dit och sen åkte och handlade och sen dit igen. Och nu är vi hemma jag och mamma.

Let's dance på tv, WOHO! Nejtack - hej Gossip Girl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0