Idag

Vaknade vi och sen vid tvåtiden gick jag till min praktikplats där jag ska befinna mig under praktikveckan, på kicks. Lämnade in papper och fick tider och lite information. Sen gick jag och tog tåget hem.

På stationen mötte en vän upp mig och även mamma, vi åkte och plockade upp storebror på jobbet och drog till gekås. Jag kom hem med en plattång, en locktång och ett nagellack. Sen ingenting mer.

Spenderat kvällen med två vänner men snart kommer Albin. Underbart.

Imorgon ska jag jobba, var egentligen ledig fram till lördag men de har redan ringt in mig två gånger, och jag tycker det är kul att jobba även fast det kan vara skönt att vara ledig, men med ett trevligt jobb och bra arbetskamrater så flyter det på kanon. Jag stortrivs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0