Idag

Idag var det första dagen i skolan på länge :). Det fungerade som det brukade, helt okej. Vi började med kultur och idéhistoria och sen lunchrast och matte och ssta lektionen skulle vi ha engelska men då skulle jag på polisförhör och vittna så jag kunde inte gå dit.

Träffade Julia, Emilia och Alexandra och väntade på Nathalie. Vi gick runt i stan. Jag provade mina stövlar som jag ska hämta ut imorgon och sen hämtade resekataloger och chillade runt lite. Men sen blev vi trötta och orkade inte gå ända hem till Tröingeberg där det var dags för tekalas, hehe. Så vi ringde Perry och Oscar. De skjutade oss, goaste killarna!!!!!

Vi kokade te, bakade kladdkaka och åt mackor, planerade resan som ska ske i sommar, planerade lite annat och tjatade på en hel del och hade det så underbart.. Jag älskar mina vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0