HEY HO LET'S GO!

Idag känner jag mig glad och det känns som det rullar på.
Att ha en dålig dag händer alla och att allt bara känns meningslöst.. Men jag har några underbara vänner som alltid stöttar mig och gör mig glad. Speciellt igår då jag behövde de som mest. Dock kunde jag inte umgås med de på kvällen som det var bestämt för det hände lite saker med en familjemedlem. <3

Idag vaknade jag av att mamma var arg och att det inte fanns nån värme eller varmvatten, jä*la lägenhet.... Så vi sprang ner till Malou och duschade, snackade och jag hämtade min biljett till hoffmaestro. GREAT! Det ser jag verkligen fram emot.

Jag och mamma snackar hund som aldrig förr och nu är vi verkligen inne på att skaffa, vi ska bara komma överrens om vilken. Vi har vart inne på Cavalier king charles spaniel ett bra tag men mamma börjar ändra sig nu, men inte jag. Jag står kvar vid mitt val, åh den är så underbart söt!

Nu ska jag blåsa mitt hår, platta det och locka det med mina nya grejer. Kul att se hur dessa fungerar. Rihanna spelas, complicated. SÅ BRA!
Ska sminka mig och springa till bussen som tar mig till tåget där jag åker till min pojkvän i Varberg, känner att jag behöver en dag tillsmmans med han och Robin.

Skulle egentligen tränat med bästa Sara och Alexandra. Julia kunde tyvärr inte för hon skulle jobba. Men vädret förstörde skjuts så vi ska ta det en annan dag istället.
Imorgon ska jag till några barndomsvänner på kvällen och sen är det fredag och det innebär en heldg i Göteborg, hundmässan ska det bli! Spännande, haha :) Sen lördagskvällen ska jag spendera hos två kompisar som jag saknar och nu måste jag slita mig här ifrån!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0