Hejsan :)

Jag hinner inte blogga så mycket nu, det beror på att jag inte sitter vid datorn så mycket nu på lovet eftersom man alltid har annat för sig, eller i alla fall för det mesta.

Livet rullar på och nya besvikelser dyker upp men även mycket nya möjligheter och glädje. Igår var jag som sagt på kungsmässan med Alexandra, Anna Maria och Robin. Ingenting blev köpt för min del och efter stack jag till sparbankshallen för fotbollsdags.

Satt där och kollade med Albin och Leek och jag träffade Albins farfar för första gången, trevligt :). Efter det cyklade jag och Albin hem och packade ner innebandykläder och sen kom Robin och hämtde oss, vi stack hem till honom en snabbis och sen iväg till hallen. Jag satt och kollade på träningen och sen på slutet ägde jag lite. Hehe, Albin och Robin tyckte dock inte att jag var så bra, men jojojo!! Haha, nja.. Sport är inte riktigt min grej.

Sen släppte Robin av oss vid hemmakväll där jag och Albin hyrde filmer och köpte lite gott och sen gick vi till kvantum och sen hem och käkade och satte på en film. Efter massa mat och godis och en och en halv film somnade vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0