Hejsan :)

Idag är det torsdag och snöstorm...

Jag, Albin och Robin var på bio igår och fy fasen vad bra den var. Den måste jag se igen!! The town hette den och den rekomenderar jag starkt.

Innan bion var vi och åt pizza och åkte sen runt i typ en timma för att fördriva tiden. Efter bion stack jag och Albin hem och kollade oc. Älskar oc!!!


Imorse vaknade jag av att Albin och hans pappa sa hejdå, hehe oups jag sov tills de skulle dra, drock inte meningen.. De stack iväg och jag låg kvar och sov en halvtimma till. Albin ska spela på gothia idag så därför stack de tidigare än vad jag gjorde.
Jag drog till ett försenat tåg och nu ringde jag nyss Julia och snackade, hon är ascool! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0