Gossip girl

Hej kära vänner :).
Igår jobbade jag 11-20. Det var en lång dag och ganska jobbig, men det fungerade bra ändå. Jag älskar mina arbetskolegor, de är fantastiska.

Efter jobbet stack jag hem och käkade och sen begav mig till Rebecka och Daniella. Vi hade en underbar kväll tillsammans och det varså mysigt. De är så himla bra dessa tjejerna. Vid tolvtiden drog jag hem och sov, och vaknade vid tio idag.

Nu har jag duschat så sitter och väntar på att mitt hår ska torka, för orkar inte blåsa det. Kollar på gossip girl, kanonbra underhållning, haha. Vid tre ska jag jobba och slutar vid kvart över åtta. Sen senare kommer Albin hit, för han ska ju såklart spela innebandy............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0