§

Hejsan :)
Tisdagen har rullat på väl och nu sitter jag nyduschad i myskläder. I min pojkväns adidasbyxor och min rosa tröja. Mysigt.

När jag stod i duschen fick jag ett sms av Nathalie min sjuka kompis, som jag vill ska bli frisk snabbt... Hon skrev att vi var lediga imorgon, hur underbart är inte det egentligen??! Så jag hoppas verkligen att min pojke kommer hit och sover inatt.


Bilden i skolan gick dåligt. Jag hatar när det inte går som man vill och att det inte blir så bra som man vill, jag hatar det och blir bara arg och ledsen..Hehe. Men blev klar med min bild, hade samtal om den med PH och betygsnack. Gick ändå bra. Efter bilden gick jag och Albin till vitan och träffade min pappa och Bosse, satt där en halvtimma och pratade med de, och jag fick pengar som jag ska ha till körlektioner. För pappa åker nämligen på fredag och är borta två månader. Sen gick vi till Girl next door och jag köpte mina efterlängtade hunter gummistövlar. Sen gick vi till Gymnasieskolan där vi plockade upp Emilia och Alexandra och sen till stålboms och vidare till "på G" där vi tog en fika. Blev chailatte och en kaka, gott. :)

Sen gick vi till intersport och jag och Alexandra köpte träningskläder. Albin gick till bussen och tåget för han skulle hem och vi drog hem till mig. Sen kom Alexandras farfar och hämtade oss så åkte vi till Friskis och tränade afrodans. Det var inte alls så roligt som förväntat och inget jag skulle vilja prova igen. Men kul att ha testat på. Nu ska jag kolla oth! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0