27 januari

Igår var den en dag spenderad tillsammans med Emilia och Alexandra. Pizza, godis, chips och läsk. En sån dag man behöver då och då. Till allt detta vi åt kollade vi på i rymden finns inga känslor. Jättebra film, det är andra gången jag ser den nu...

Sen stack de hem och min bror och Malou kom hit, så småning om kom mamma hem och efter ett tag även min pojkvän. Vi fikade och hade mysigt och sen kollade oc och somnade ganska tidigt.

Idag började vi med idrott. Det var bollekar som var på planeringen för denna veckan. Älskar bollekar, det är så kul och inte alls så seriöst. I alla fall inte för alla ;)...

Sen drog jag hem för vi hade ca tre timmar rast, jag duschade, åt och pluggade. Gjorde mina skisser som jag ska ha till stylingen. Blev inte jättenöjd, men helt okej. Var så sjukt svårt att hitta modell tycker jag. Tänkte ha en av mina vänner men de är blonda och jag ska ha en brunhårig. Ajsela ställde upp :).

Nu sitter jag på Gymnasiet och väntar på Alexandra. Ska prata lite med henne. Hoppas även på att få träffa Julia för henne saknar jag jättemycket. (a)

Sen ska jag på  min första teorilektion och sedan blir det träning senare ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0