Taylor momsen.


Denna tjejen är så jäkla fin!!

Nu sitter jag i soffa och kollar på spårlöst, snart kommer big brother. Wohoo!
Jag har nyss duschat och fixat i ordning mig, jag ska börja träna och plugga i mängder för det känner jag att det skulle vara bra för mig just nu.

Denna dagen har varit bra. Började min dag med att vakna upp jämte min ögonsten Albin och sen gick vi till skolan efter nån timmes pluggande tillsammans, en dusch och lite ätande. Vi började nämligen 12.35 idag och det var en skön start efter ett lov.
Vi hade endast matte och engelska. Kändes konstigt att vara tillbaka i skolan eftersom jag har varit frånvarande i några veckor men det fungerade hyfsat bra. Efter skolan gick jag till tatueringsstudion och hämtade yoda och sen hem. Sen körde jag och plockade upp Alexandra i Tröingeberg och mormor i ljungby. Sen åkte vi och mamma med såklart till gekås. Jag fick med mig två nagellack hem, ett gult och ett grått. Så snygga!

Nu kommer big brother, vi hörs :) Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0