Så trött på all skit som uppstår..

Hejsan, jag blir tyvärr inte långvarig här idag. Är ledsen och inte alls på humör. Så ska bara slänga in ett snabbt inlägg om min dag. Började med en trött Isabell som sov tio minuter extra och sedan fick dra sig upp från sängen. Jag var i skolan mellan 8-15.20 igår och sen jobbade 16-21.45. Usch. Tröttsamt men kul. Ska jobba imorgon igen :) 



Idag började min skoldag med 9.40. Men blev lite sen men inte så farligt. Slutade vid 15.00, umgicks lite med två tjejer och sen drog jag på körteori med Maggie och Frida. Satt där i en timma och sen drog jag och Maggie till bussterminalen där vi båda väntade på olika bussar. I 30 minuter stod vi där. Dy vad kallt det var, men underbart att få umgås med en så go tjej. Nu sitter jag hemma hos min pojkvän, hans pappa är iväg några dagar så vi ska bo här men han är på innebandy nu så jag ska försöka leta upp några avsnitt av andra avenyn. Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0