min alla-hjärtans-dag

Som blev spenderad med min andra halva.

Blev tågresa, mathandling + massa godis mm och sen hem, kollade tvn och somnade i soffan i nån timma. Sen vaknade jag av att det luktade mat i hela lägenheten och kände att min mage skrek efter mat. Gick till köket där min fantastiska pojkvän stod och var i full gång med matlagning.
Jag satt och chillade för det mesta.. När han var klar hade han gjort jättemysigt med massa ljus och sådant och vi satte på det vi älskar att titta på mest, OC såklart. Inte det romantiskaste kanske.

Men alla säger att man ska kolla kärleksfilmer, men vi ansåg att man lika väl kan kolla på något man älskar. Då blir man ju full av lycka. Vi dukade av och tog efterrätt. Och sen la oss och mös och kollade på en film. Det var en galen film, haha. Men den var ändå helt okej. Jag blev trött efter halva såklart så steg upp och gjorde mig iordning för att sova. Sen somnade jag skönt.

Jag ska meddela att jag hade världens bästa alla hjärtans dag, den bästa dagen på länge spenderad med universums bästa person. Jag är nöjd och det är mitt hjärta med. Jag är förälskad.



Mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0