Idag är det den 7 februari

Och dagarna bara rullar iväg.

Måndag och vi började dagen med kultur och idéhistoria.. Segt och gripparbete om Romantiken och upplysningen som gällde. Ringde ett samtal till min chef om några saker så nu vet hon hur läget ligger till.

Sen var det lunchrast mellan 11.00 och 12.35 så jag gick hem och skulle äta men hittade inget gott och i skolan var det fisk, -.- Så jag satte på ett avsnitt andra avenyn, jag har börjat kolla på säsong 1 för den har jag inte sett, men följde hela tvåan och jag älskar det.

Sen tog jag en prommenad till banken och sedan vidare till lindells, pratade med Martina om en sak. Sen gick jag till lindex och skulle köpa en sak men hittade inte det såj ag ska leta vidare sen efter jag slutat.

Nu ska vi strax ha matte, inte så sugen faktiskt och snart är det prov. Efter det är det engelska och sen ska jag möta upp mamma och då ska vi till resebyrån och sen ska jag träffa Emilia och Alexandra.


                                                 kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0