"Hey, låt oss fucka upp igen!!"

Hejsan, åkte med tåget vid nio till min pojkvän igår. Han mötte mig på stationen. Vi cyklade hem och frös ihjäl.. Nej men näst intill. Vi la oss och kollade på solsidan och efter två avsnitt somnade jag som en stock.

Imorse åkte jag hem med 9.21. Trött som jag var satte jag mig på tåget, träffade Victor så vi tog bussen till stan och sen gick jag hem och han till skolan efter lite snack. Go pojke :).
Mamma var uppe och städade så jag tvingade ut henne, vi gjorde oss iordning och stack ut och körde. Efter två timmars körning blev vi hungriga så drog till Mc donalds och käkade lite. Usch vad jag känner att jag ska börja ett sundare liv nu. Från och med nu börjar jag.

Mamma åkte till ikea med mina kusiner m. Familj och jag fick stanna hemma eftersom jag ska börja jobba klockan 16.00. Så jag tog tag i att städa mina garderober. Fyfasen, när man ser massa kläder som legat gömde där tänker man "hut fan kunde jag använt denna nångång" Haha, ja sånt är roligt. Det blev två stora pappåsar fulla med kläder som jag ska slänga och nu har jag en hel tvättpåse med kläder med, eftersom imorgon ska jag börja ett bra liv, hihi. Jag satte upp mig på en tvättid tills imorgon. 7.00-12.00. WOHO! Bra början Isabell. absolut!!

Börjar min morgondag med en körlektion 07.30 imorgon så efter det drar jag och möter upp Alexandra så ska vi tvätta, hihi. Jag vet inte hur man gör så tänkte det var dags att lära mig.

Nu sitter jag och lyssnar förfullt på musik och städar.

Jag tycker inte om att städa!! Så tummen ner för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0