Glad alla hjärtans dag på er :)

Jag har haft en jättebra dag och hunnit med massor. 
Började med att mamma väckte mig tidigt och käkade frukost lite och sen stack vi ut och körde. Letade efter hyllor och bord till mitt rum som jag känner för att ändra på. Träffade moster och blev frågad om ett jobb. Men tackade nej, jag har ica och jag trivs så superbra där, alla arbetskamrater och chefer mm är så snälla :). Sen körde jag och hämtade upp Alexandra så drog vi hem först och sen drog och käkade. Gick till tatueringsstudion och beställde tid för min nya tatuering och sen gjorde vi lite ärenden och sen till lindells där Alexandra skulle bli snygg i håret av världens bästa Martina!! Sen kom min älskling och hämtade upp mig så tog vi tåget till Varberg.
När vi kom hit gick vi och handlade lite och sen la vi oss och kollade på solsidan, sen somnade jag. Nu står han och lagar mat till mig, hihi romantisk pojkvän jag har. En riktigt mysig alla hjärtans dag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0