dagen idag började med

att jag vaknade upp en halvtimma för sent, eller nej.. Men en halv timma senare än vad min iphone ville att jag skulle vakna. Min älskling drog nästan upp mig från sängen och jag frös och var hjälplös så ville bara ligga kvar och värma mig under det tjocka varma täcket.

Men klockan blev mycket så vi halvsprang till mixen där Towe och hennes kompis hämtade upp oss så körde vi till Falkenberg. Jag gick hem och de åkte till volleybollsturneringen. Jag frös som en.. jagvetintevad och mamma stoppade om mig i soffan och jag somnade skönt om på nytt. Inte alls pigg.
Mamma gjorde mat och sen gick till jobbet. Och jag vaknade och åt och kollade film film film film och film. Heh, tog tag i mitt liv och tog en dusch och sen klädde på mig. Så gick jag ner till studion, träffade massa goa grabbar, hehe och en mysig hund. YODA!!! <3

Fick min tatueringstid och gud vad jag längtar!

Sen gick jag till ica och unnade mig lite godis och sen hem och kollade mer film, sen till bilskolan och hade teorilektion och sen gick jag till mina favorittjejer Daniella och Rebecka. Underbar kväll. Mamma hämtade mig och nu sitter jag här och kollar tv och äter glass med mamsen, kan inte bli mycket bättre för sen kommer även min pojkvän hit. GULD! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0