blogg.se ska komma ut som en app snart.

Det är ju bara för bra??


Igår blev det en heldag tillsammans med mamma och mormor på ikea, och lite övningskörning. Sen hem och då kom även Albin hit eftersom han ändå var i Falkenberg redan. Vi fixade i ordning på mitt rum och han fixade ihop ett skåp jag köpte på ikea. Fick med mig massa grejer hem till rummet och nu ser det ut som ett helt nytt rum nästan. Storstädning och ommöblering. Jag blev jättenöjd, men dock blev två grejer jag köpte (som jag tyckte mest om) borta. Jag och mamma letar som galningar i hela lägenheten men finns inget här... Suck!

Nu har jag vaknat, älsklingen åkte hem med 9-tåget eftersom han skulle jobba klockan 10. jag har ätit frukost och nu väntar jag på Alexandra som ringde och sa att hon kommer hit. Vet inte riktigt vad vi ska göra. Men det löser sig alltid :).


Här sitter jag, en osminkad tjej och njuter av att det är lov!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0