9 månader och grattis bästa morfar!

Igår drog jag till Malou och Kim på dagen. jag och Kim åkte till årstad och sen tillbaka, satt och pratade i nån timma alla tre och var på bratt en snabbis. Och det var verkligen skönt. Sen vid sextiden drog jag hem och fixade i ordning mig lite. Vågade mitt hår, tog på en vit blus och ett par svarta höga shorts. Till det hade jag mina underbara kilklackar som jag älskar.

Albin kom och jag, mamma och han gick till Bratt där vi mötte upp Martina, Rasmus, Tobias, Rebecka, mormor och morfar. Eftersom morfar fyller år idag så firade vi honom igår. Blev en god middag med en överraskande tårta till efterrätt. Sen åkta alla hem och jag och Albin gick och hyrde två filmer. Det blev barnfilmer, haha. Popcorn fick vi också med oss hem. Kollade en film och sen somnade vi.

Imorse vaknade vi ganska tidigt faktiskt. Jo, de ringde från jobbet och frågade om jag kunde jobba imorgon men det är alla hjärtans dag och den ska jag ju spendera med min stora kärlek som jag har 9 månader med idag.. Vilka månader!!

Han åkte hem och jag gick till ica och handlade och åratade med mamma. Nu har jag kollat en film och har nyss kommit ut ur duschen. Om två och en halv timma börjar jag jobba. Idag är det en 16.00-22.15 och sen efter det tar jag förhoppningsvis tåget till Varberg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0