Tröingeberg

Bob – Airplanes [feat. Hayley Williams of Paramore] - Explicit Album Version

Hejsan :) Jag är sjuk så var hemma från skolan idag, vaknade och gick upp och la mig i soffan och kollade på lilla sjöljungfrun. Sen kom Alexandra hem till mig, och vid halv tolv kom Albin också. Mysigt.

Sen stack han tillbaka till skolan och jag och Alexandra gick till stan där hon skulle äta, sen åkte vi med bussen tillsammans med Samuel till Tröingeberg. Jag och Alexandra gick hem till henne och Sam åkte vidare.
Vi gick hem och lekte med Skorpan och spelade sims3. Sen kom emilia, så åkte vi till fynda och köpte kattleksaker, hälsade på goa arbetskamrater och köpte godis. Nu sitter de och kollar film och jag sitter här. Har åter igen spelat lite sims3. Snart är det dags för kvällsmat och om 59 minuter börjar ullared!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0