my reading logg.

Sitter just nu Gymnasiet eftersom internet fortfarande inte fungerar hemma. Det går mig på nerverna.. Herregud.

Igår efter skolan tränade jag och Alexandra, sen åkte vi hem till mig och snackade med mamma, mormor och morfar, duschade, hon stack hem, handlade, packade, bröder och Malou kom och sen stack jag till tågstationen där jag tog tåget till Varberg.
Min pojkvän mötte upp mig på stationen, så gick vi hem till honom. Underbart att vara med honom. Jag är galet kär. <3


I morse gick vi hem till Towe, gick till stationen där jag mötte upp Jennie och Johanna. Så gick vi till pressbyrån och sen på tåget och till skolan.. Dagen i skolan har vart helt okej, gnska soft med teater hela dagen som vi alltid har på fredagar.

Nu sitter jag här och ska skicka in min andra läslogg. Den ska vara inne imon två timmar. Dags att slita sig från facebook och bloggen nu. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0