Min lunchrast

På lunchrasten gick jag hem, mamma lagade mat till mig för vem vill äta äcklig skolmat???  Jag la mig och kollade ännu lite mer på satc2. Fortfarande inte klar (a). Haha.. Men sjuukt bra är den iaf.

Sen gick jag och mamma till banken och kollade upp vad det var för fel på mitt kort.. Eftersom det inte går att använda. Det visade sig att någon i indonerien har försökt använda mitt kort, men min kod. ALLTSÅ?
Vafanärdethär?

Det är alltså någon som har kopierat mitt kort på något sätt när jag använt det i en affär, och sen har de antagligen sett min kod. Jag blir så arg att det finns sånna människor. Som kan göra nått sånt här... I indonesien, det är ju långt här ifrån, så hur fasen ska det ha gått till.. Jag tror att det var när jag var i Göteborg detta hände, och att den/de har åkt hem nu och alltså haft mitt kort. Men nu är det spärrat och allt är klart.. Nytt kort beställt med ny kod. Jag är så arg!

Jag varnar er bara.. Var rädda om era kort.. Betala med kontanter i affärer, samhället vi lever i är sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0