kultur och idéhistoria

Hejsan. Ja nu var det ett tag sen jag skrev sist... Men jag har helt enkelt inte tid, plus att det är så jäkla segt att skriva från min mobil och internet håller fortfarande på att installeras. ALLTSÅ HUR LÅNG TID SKA DET TA EGENTLIGEN????

Jag håller till i skolan, på träningen, ute och övningskör och med kompisar och pojkvän och även lite shopping då och då... I fredags efter skolan stack jag och skulle köpa skor men hittade dock inga, jag fick även semesterersättning (GULD) och sen på kvällen var det Emilia som gällde, vi käkade pizza, godis och kollade på idol och lite sånt mys. På lördagen var jag på bilkurs med storebror Kim och sen åkte jag och mamma till halmstad och skulle shoppa men hittade inget då heller... VAD HAR HÄNT MED MIG?? Sen på kvällen åkte jag och umgicks med Alexandra och Matilda, det var supermysigt med massa snack och även gossip girl och då jäklar fick jag nog.. Så jag och Alex beställde kläder. För mig blev det en tröja och en till skjorta och min jacka väntar jag fortfarande på.

Igår umgicks jag med mormor, morfar och mamma och var ute och gick och övningskörde även. Sen åkte vi till kusinerna, då satt jag och lyssnade på när Sam spelade. Duktig kille!
Sen vid sjutiden kom Albin, vi käkade och sen gick till ica och köpte godis och sen tvtittande som gällde. Sen sov vi, go natt säger jag bara <3
Imorse gick han hemifrån tidigt för han skulle på studiebesök och jag gick till skolan 45 minuter senare. Nu sitter jag här och har fått ett prov. Ett hemprov. Sucks....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0