Hej :)

Idag har jag hunnit med jättemycket. Först vaknade jag upp med min älskling, duschade och fixade oss, gick till skolan där det var dags för aktivitetsdag. Det var en bra dag tycker jag. Dock lite långtråkig, men gick helt okej ändå. Kul att träffa de nya stylisterna :) Efter skolan träffade jag Emilia och sen alexandra, jennifer och Nathalie. Vi gick runt i stan lite. Inte ofta alls man offrar sig att gå runt i tråkiga Falkenberg. Men jag hittade en hel del faktiskt. En tröja från jc, två armband från jc också, en skjorta, halssjal från jc med, piercingkula till mina navelsmycken och ett flätat bälte från veromoda, och en plånbok från din väska. Sen cyklade jag, Alex och Emilia till träningen. Köpte gymkort så där gick 950 kronor åt till det. Mina pengar bara försvinner. Huuuuur???! Kanske för jag har gått och blivit shoppingberoende!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0