Greps av bloggbehov

Jag fick en känsla av att min blogg kallade på mig. Hur mysigt är inte det ? Hihi. Idag har jag haft en helt okej skoldag med estetiskorientering (?). Galen lektion faktiskt. Så har vi skolröstat, vem tror ni kommer vinna valet 2010?? Spännande :) Efter skolan så stack jag hem och iväg med mamma och övningskörde. Idag gick det galet bra. Övning ger färdighet. Så är det verkligen och jag älskar att köraaa. Efter det åkte jag och tränade tillsammans med alexandra och Emilia. Gick super. Träffare även Sofia där, fin tjej :). Sen stack vi med Julia och handlade taccos och gott till kvällen. Det taggades förfullt till idol, galet. Nathalie och Simon kom också. Mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0