There is a reason why people don't stay who they are...

Jag och mamma gick till stålboms innan för hon skulle hämta en sallad där och ha med sig till jobbet. Sen gick vi till ica där vi köpte nässpray till mig och sen gick jag in och köpte en fanta óch tuttifruttigodis, att ha till ikväll, hehehe är man sjuk så förtjänar man något gott att äta.Sen kom Alexandra och Julia till ica och mamma gick in och jobbade.

Vi tre gick till stan för att äta någonting, det blev thaimat. Det var ganska gott men jag kan inte svälja maten knappt eftersom min hals gör så ont. Men det är bara att stå ut med, det går la över snart efter alla dessa halstabletter som jag trycker i mig.
Efter maten gick vi tillbaka till ica för jag hade glömt mina nycklar så fick ta mammas. Sen gick vi hem till mig och tog det lugnt. Vid halv två gick vi till deras skola och nu sitter jag här alldeles ensam och de är på lektion.
Jag hatar att inte vara i skolan, men imorgon ska jag gå eftersom jag känner mig så rastlös så kan inte hålla mig hemma, det är därför jag inte blir frisk. HEHE...

Sen följer jag nog med hem till Alexandra, Julia ska med det tror jag. Sims 3 kanske? jatack :$ Men jag får inte spela för Alex, hon tycker jag är tråkig då, hihi.
Som det kan gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0