she will be loved


Hejsan, tjenamors, hallå, tja mm..
Hah va många ord det finns för hej!

Nu sitter jag hemma, nydushad med ett par jeans som nästan är oanvända, endast några få gånger. Till de har jag en magtröja med leopargmönster och ett svart linne under. Över detta ska jag ha en go stickad tröja och min rosa stickade sjal och uggs och vinterjacka. Mums vad mysigt med varma kläder. <3

Jag har även min Alexandra jämte mig som sitter och diggar till "she will be loved". Vilken låt! Den spelas HELA tiden.. Nästan :$
Vi har tränat och nu ska vi käka. Sen kommer JulleBulle, så cyklar vi till Skogstorp för innebandy, great :) <3
Maroon 5 – She Will Be Loved

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0