Shalalalala

Ligger i min säng, nysminkad och med nya skjortan på som kom leverarad till posten idag. Guld, jag har längtat efter den! Jämte mig har jag en riktigt go vän och två filmer som vi har hyrt. Dear john och the grudge 3. Vi ska käka och Sen ta oss till tröingeberg tillsammans med Julia. Det blir en mysig filmkväll för oss tre :). Finns inte så mycket annat att göra. Idag har jag umgåtts med min mamma, vi handlade och sen drog och övningskörde, lärde mig lite nya grejer och börjar känna mig säker i bilen nu :) gott! Har även slängt iväg ett sms till min pojkvän som jag längtar efter, men vet inte alls när vi ses, kanske måndag i skolan. Får se :) jag är i alla fall hyfsat frisk nu :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0