Lars Winnerbäck

Hejsan :)
Jag har kollat klart på o.c nu, usch vad jag grät sista avsnittet, hhih :$ Nu längtar jag tills jag köper tvåan..

Idag skulle mamma köpa nån sladd som har med tvn och köra, eller vad det var.. Så hon frågade om jag ville övningsköra? Så vi stack till gekås och gick in, kom inte ut med så mycket grejer. Där finns inte så mycket att ha tycker jag, haha.. Blev ett mobilskal, Lars Winnerbäckskiva, balsam, sminkservetter, cola och dendär sladden.

Övningsköra gick hur bra som helst :). Sen stack vi till mormor och morfar och tjabbade lite och sen hem för båda vi börjar bli hungriga så vi ska käka mat nu. Sen tar vi en prommenad till moster och kusinerna eller ut och övningskör igen.

Nu ska jag börja på min DHWbox. (desperate housewives) Gillaläget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0