Hur mår ni alla?

Idag är det 1 oktober, fredag.. Underbart.

Jag sitter hemma och tvn är påslagen. Det är nyhetsmorgon, så jag slår om till min personliga favorit MTV. Det är 3 from 1 nu. Det är bra. Hih. Jag börjar egentligen 10.10 idag, men ska vara hemma pga en speciell anledning.

Igår så var det skola som vanligt, hände inte så mycket speciellt faktiskt. Förutom rykten och skitsnack, jag hatar sånt och jag vet var jag har min pojkvän och en nära vän. Det är tur att det finns i klassen i alla fall. På lunchen åt jag pizza med Alexandra, Albin och Julia. Mysigt. Vi beställde även klipp/färgtid. Jag fick en på torsdag. Det är första gången jag ska göra något med min hårfärg. Jag är nervös. Det ska i alla fall bli ljusare :) spännande, hoppas jag blir nöjd.

Efter skolan så stod jag kvar och snackade med Emma om lite, och sen kom Alexandra, Julia och Sara så vi gick till kullens skor och skällde lite, sen till synundersökning och lite sånt. Sen gick vi till på g och tog en mysig fika, och sen runt i stan. Sen gick jag hem och då kom Emma till mig, efter nån timma gick vi till stan där vi träffade tjejerna igen. Vi gick och kollade på en modevisning i gallerian. Den sög, HAHA! Så vi stack. Alex och Saara cyklade till Sara för att hämta Alex kvarglömda väska och jag, Julia, Emma och hennes mamma gick till ica och efter ett tag kom Alex och Sara tillbaka.
Emma gick med sin mamma och vi hämtade ut kläder. ÄNTLIGEN har min efterlängtade tröja kommit. HOW GREAT ÄR INTE DET?!

Sen handlade vi mat och gott och gick hem och kollade halv åtta hos mig och även på idol. ÄGER. Sen stack de och jag la mig och läste min engelskabok, Albin ringde även och efter 50 lästa sidor somnade jag med boken i handen, hhi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0