hejsan igen

Måste bara tala om att min dagens person är KINESEN på tåget brevid. Jag och Alexandra brukar vara galna...


Nu har jag nyss kommit hem och hela min kropp är helt röd för jag fryser så himla mycket. Det måste vara minusgrader, om man är ihjälfryst (nästan) med vinterjacka, vantar och halssjal OCH uggs. DÅ ÄR DET KALLT!

När vi kom hem från halmstad så stack Sara till Samuel och vi andra till Fajans. Gjorde mitt hår till affro och sen chillade allmänt mycket.. Sen kom Julia hem efter ett tag, så chillade vi lite till. Sen gick vi ner och tog oss varsin kopp te. Så gott.
Sen skulle jag och Emilia hem, hon till sig och jag till mig. Julia och Alexandra är så snälla så de följde oss, haha. Ja och nu ligger jag här under ett varmt täcke med massa varma kläder. Imorgon åker jag, mamma och alexandra till varberg för att kolla på albin som ska spela DM.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0