grand

Med alldeles för stora förväntningar så blir det inte alltid som man tänkt sig.. Efterfesten var kul med alla tjejerna samlade och även några andra tjejer. Vi blev ett antal tillslut ;). Så kom även min alldeles egna älskling och min bästa Robin. Det var skoj.
Fanta och Rosé var det som gällde för mig och Emilia, haha. Jo såklart var låten på. 1,2,3 fanta och rosé. ÄG!!

Sen drog vi till grand där det var fullt ös. Träffade Ida och Ajsela utanför som vi ställde oss och köade med. Emma med, men hon stack hem...
Efter en lång kö så kom vi äntligen in, träffas massa underbart folk. Shit va kul att se alla dessa. Men dock var det alldeles för mycket folk där. Och det var tråkigt att min pojkvän inte ville in och ha kul där, så är det :).

Efter några timmar med dans, skratt och annat skoj så blev det nog för några av oss så vi bestämde oss för att gå hem. Men då fick vi veta att klockan redan var över ett och att allt var slut så vi ställde oss och köade i garderoben, tog sitt lilla tag så jag gick ut och sen blev det tjafs mellan mig och vakten eftersom han vägrade släppa in mig. Men jag smet in. Han blev arg, hehe..
Träffade mina vänner, tog av våra skor och gick hem till mig. De åkte hem och jag la mig i sängen med SÅ ONT I MINA FÖTTER.......... Smsade lite med en om efterfest och om en cykel, haha störd :). Till slut somnade jag.

Det var min kväll. Hoppas eran va bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0