and she will be loved, she will be loved.

Jag har fastnat för denna låten... <3


Jag kom nyss ut ur duschen, tvättat mitt hår, rakat benen och värmt mig... Det behövdes. Har legat i soffan och kollat avsnitt efter avsnitt o.c, det är så galet bra så man blir helt fast i tittandet och vill bara se mer.

Mamma kom hem från jobbet vid ett men drog ut på promenad med Agneta direkt nästan, men hoppas hon kommer hem väldigt snart så jag kan be henne handla halstabletter till mig. Det känner jag behov av till tusen nu.

Vid fyra slutar Alexandra skolan så då ska hon med mig till stan och fixa en sak, men det förblir hemligt.. Ni får veta/se på torsdag tror jag :). Sounds great!!
Haha, ne men det är inget stort men jag kan inte lägga ut det här eftersom vem som helst kan läsa detta :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0