19 oktober

Hejhej :)
Förlåt om jag inte har skrivit så mycket, men har inte haft någon ork till det.

Igår gick jag tilsammans med Albin till skolan faktiskt.. Jag kände mig tillräckligt frisk, men efter en timma höll jag på att dö, hehe.. Så min lärare sa att jag skulle gå hem eftersom jag inte alls såg okej ut. Jag gick hem och sov och vid två gick jag till läkaren som mamma hade fått en tid till.

Andra gången där nu, tog lite nya prover, och får svaren på fredag men jag har fått någon medicin nu i alla fall och redan nu känner jag mig frisk. Jag mår inte dåligt alls idag så imorgon går jag till skolan, för då är det styling och det kan jag inte missa.

På hemsidan står det att vi ska ha extrem make-up, men hon har sagt att den 20de ska vi sminka årets lucior inför deras fotografering. Får se hur det blir med det :).
Jag ville även träffa Albin imorgon eftersom det är den enda dagen han är ledig, men det gick tydligen inte, så jag får stå ut utan honom nu i några dagar..

Nu sitter jag jag pluggar svenska, ska läsa om tusen och en natt och sen svara på två frågor och lägga in på forumet när det är klart, blir nog bra med det...
Jag kollade på matteuppgifterna som läraren skickade via hemsida inför provet innan, jag gav upp.. Fattar ingenting så jag vet inte vad jag ska ta mig till, haha.. Det är prov idag, men man kunde även gör det på tisdag. Tur det, så jag inte missade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0