11 oktober

Hejsan. Befinner mig i skolan efter en underbar dag spenderad med två bästa vänner och sen en tågresa senare befann jag mig i Varberg där Albin och hans söta mamma plockade upp mig. Så åkte vi hem till henne.

Där chillade vi... typ?
Sen åkte vi hem till hans pappa, vi tog en cykel och cyklade till sparbankshallen och hämtade albins cykel som stod där. Det var kallt, så när vi kom hem var vi isbitar och då gick vi och la oss och kollade oc och sen somnade vi som stockar båda två.. Imorse var svårt att vakna, cille bara sova kvar. Men pallrade mig upp och sminkade mig och han åt frukost. Sen stack vi till tåget och nu har vi kultur och idéhistoria, vi ska skriva en veckans dagbok dör en athenare på 420-talet. KILL ME?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0