"Trött tjej"

Min morgon startade i en varm, go säng med min pojkvän, kollade ut genom fönstret och såg att det snöade och låg massor med snö på marken. Tänkte bara KILL ME. Jag tycker inte om snön, jag är mer en sommarmänniska... Albins pappa körde oss till tåget, snällllt <3

Köpte biljett och märkte att tåget var 23 minuter försenat, DÖ!! Aja, men vi kom i alla fall fram till Falkenberg men då skulle bussen inte komma förrän om 20 minuter. Inte min dag alltså, jag blev arg och ringde mamma som kom och hämtade oss. Åkte hem till mig och sen gick vi till skolan för att ha svenska. Det gick la sådär, jag känner inte riktigt att jag kommer igång eller någonvart med min filmanalys, men ska plugga på nu idag.
Mattelektionen gick jättebra, äntligen gör vi någonting som man kan förstå, haha. Plus att jag och min bundis ligger bra till i planeringen, vi är klara med veckans tal. GULD!

Lunchrast, blev att hitta tio blåa bilder som vi ska använda oss av imorgon. Kan förklara mer om det i ett annat inlägg. Jag hittade mina fina bilder och sen var det bildlektion som gällde, det flöt på bra. Jag och Flora gottade oss med choklad och vi blev klara med arbetet/reovisningen.
Sen kom Emmie, så satt och kollade massa på facebook där och snack hit och dit, hon är så go den tjejen :)! Sen slutade vi, Albin missade bussen så han följde mig hem och sen gick för att ta nästa buss. Nu sitter jag här och äter en clementin och ska plugga järnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0