on the first page of our story..

Sitter hemma hos Alexandra tillsammans med henne och Emilia.

Igår natt kom min älskade älskade Albin till mig och sov, imorse sov vi till nio och sen låg vi kvar i sängen och mös och snackade om allt mellan himmel och jord och sen gick vi och tog en dusch och sen åt vi frukost. Sen vid ett stack han hem och jag blev upplockad av Emilia och Tummas så åkte vi till träning.

Blev en och en halv timma på friskis och sen en prommenad till rödljusen där Julia, Alexandra och deras farfar/morfar hämtade oss och åkte till ica.
Hände lite så ah.. Julia hoppade in och jobbade, snällt. <3

Vi har inte gjort så mycket, vart ute, jag har sminkat Alex mamma och spelat sims 3 och nu lyssnar vi på musik. Part2 såklart. Vi ska snart laga mat och kolla film. Vi har även byggt en snölyckta men den rasade :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0