Is that the right thing to do?

Jag hörde förra veckan igen att en av mina vänner gillar min pojkvän.
Nu har jag hört det av fyra personer.

Att du umgicks med mig ett tag, varför var det? Var det för att du trivdes med mig eller var det någon annan anledning? Var det för att komma närmre honom, nej det vill jag inte tro. Jag hoppas verkligen inte det. Men allt detta snack sårar mig så djupt och jag vet inte riktigt varför.
För det ska jag egentligen inte bry mig om kanske? Men det är det jag gör, eftersom jag skulle aldrig ens se åt en kompis pojkvän. Det är förbjudet. Men känslor kanske inte har någon lag?

Men det jag är mest sårad över är att vi slutat umgås, det får mig ännu mer i tankar.
Jag trivdes så sjukt bra i hennes närhet och hade så roligt. Det var så enkelt att prata med henne och jag kände att vi litade på varandra och verkligen ville bygga upp en vänskap. Men det var kanske bara jag som ville?

Om du läser detta tycker du säkert jag är hur löljig som helst.
Men jag står för att jag inte ville förlora dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0