I skolan

Hejsan, jag sitter just nu i skolan. Har nyss haft lunch så det är rast som gäller. Men om 25 minuter är det mentorsmöte. Får se om det kommer upp något intressant där.

Idag håller vi på med smyckestillverkning. Vi skulle fixa tio blåa bilder som vi skulle använda oss av till inspiration. Vi har jobbat med former hela förmiddagen och nu efter rasten ska vi tillbaka och fortsätta fast nu ska vi börja med själva smyckerna. Jag får se hur det kommer att bli. Jag vet inte riktigt ännu, men det märker vi.
Finns inte riktigt det materialet som jag skulle tänka mig att använda, men det blir nog bra.

Om det blir nått fint så kanske jag slänger upp bild på hur mitt smycke kommer att se ut, men jag kommer inte bli klar idag tror jag, för vi ska fortsätta imorgon förmiddag. :) Kram + flora är biffig ♣

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad väljer du, julmust eller cola? =)

2010-11-24 @ 11:54:28
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0