hejhej :)

En mysig natt spenderad med underbaraste personen jag vet, sen till skolan. Målade ansikten och sen skulle vi ha teatersmink och göra oss gamla. Sen skulle det fotas och ska även redigeras så småning om.

Jag hamnade tillsammans med Albin, haha.. Han sminkade mig, duktig pojke :). Gick lite tidigare från skolan och sen direkt till jobbet. Där har vart långa köer precis hela dagen, så himla stressigt. Inte haft en ledig sekund och nu är jag hemma. Har ätit en god middag tillsammans med mamsen som springer runt och har ångest över vad hon ska ha på sig ikväll, hon ska på fest. Jag tipsar och tipsar och slänger fram smycken och kläder. Men hon kan inte bestämma sig.
Jaja, snart kommer Julia hit och så småning om även Alexandra och Emilia. Pussochhej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0