Hejåhå

Bloggpaus... JA!

Jag har inte haft lust alls att blogga, plus att mitt internet hemma inte fungerar alls och et är jobbigt att blogga från mobilen. Så ligger det till..

Det har hänt mycket galenskaper..
I lördags var det halloweenfest, och förfest, awesome :)
Sen på söndagen var vi ett gäng hemma hos Sara och det slutade med poliser och gråt... hehe ja det kan jag berätta mer om när jag får igång mitt internet.
Sen måndag, tisdag och onsdag har jag jobbat på mitt nya jobb och umgåtts med min underbara pojkvän. Jag trivs bra på jobbet och med min grabb med. Allt kommer löra sig och bli bra älskling, jag ska göra allt för dig <3
Idag har jag vart med emilia och övningskört och chillat och nu är jag i Fajans och de ska till donken och sen på bio, skoj för dom. :)
Pojkis kommer och sover med mig ikväll och imorgon ska han tillbaka för att umgås med sina vänner och jag ska träna och på kvällen såklart idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0