11.00

Klockan är elva och jag ska vara på träning om en timma, vilket är stressigt för jag ligger i sängen och har datorn på mig med massor av go musik. Just nu vill jag bara vara kvar här i timmar och bara tänka igenom konstiga saker och funderingar.. Men träningen ska igång igen. Inte kunnat träna på 1 månad för jag har vart sjuk men idag startar jag om. Ska bli underbart.

Jag har spenderat hela morgonen sedan klockan 8.00 med gossip girl. Fy vad bra det är, men nu är jag på sista skivan på box 1 vilket inte alls är bra!?
Idag vet jag inte vad jag ska göra förutom träna, blir la en ensam och tråkig dag. Kanske drar till tatueringsstudion och umgås med två underbara bröder. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0